Використовуйте браузер Mozilla Firefox
Щоб взяти участь у вебінарі в ролі модератора необхідно спочатку зареєструватися на сайті Webinar.org.ua або увійти під своїм логіном, якщо Ви вже зареєстровані (рис. 1).
Для реєстрації потрібно придумати собі логін та вказати свою поштову скриньку (рис. 2).
Рис. 2. Реєстрація на сайті Webinar.org.ua
Після реєстрації на поштову скриньку надійде лист, в якому буде міститися пароль. Після підтвердження реєстрації відкриється форма, в якій потрібно вказати основні налаштування та ввести своє ім’я або назву навчального закладу. Після реєстрації необхідно зв’язатися з адміністратором ресурсу для надання Вам відповідних прав доступу (виконується тільки один раз).
Після входу на сайт, використовуючи свій логін та пароль, потрібно вибрати кімнату зі списку та натиснути кнопку “Приєднатися” (рис. 3).
Як тільки модератор зайде до кімнати, автоматично відкривається доступ до неї для слухачів вебінару. Одразу ж після входу в кімнату система надасть вибір: тільки слухати чи використовувати мікрофон (рис. 4).
Рис. 4. Вхід в якості доповідача
Після цього відкриється вікно перевірки аудіо-системи. Потрібно промовити кілька слів у мікрофон. Якщо Ви чуєте свій голос, то потрібно натиснути «Так», якщо ж звуку нема – то «Ні» (рис. 5).
Після натискання «Так» Ви перейдете до кімнати вебінару. Якщо ж Ви натиснули «Ні», то потрібно буде змінити налаштування аудіо та натиснути кнопку «Повторити» (рис. 6).
Після входу в кімнату вебінару біля Вашого імені повинен відображатися значок мікрофону. Для того, щоб зупинити віщання потрібно натиснути на значок мікрофону внизу вікна (рис. 7). Коли наступить Ваша черга доповідати, потрібно буде знову на нього натиснути.
У деяких випадках потрібно буде надати дозвіл використання мікрофону у Flash Player (рис. 8 та рис. 9) .